Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen we graag.
- Bel met ons via 020 426 63 60 van 9.00 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
- U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar iffpensioenfonds@blueskygroup.nl.
- Of een brief sturen naar Stichting IFF Pensioenfonds, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.
Geef aan ons door:
- Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
- Uw polisnummer.
- Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
Hebt u uw klacht naar ons gestuurd?
- U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging.
- Wij bellen u om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
- U ontvangt vier weken na het indienen een schriftelijke reactie op uw klacht.
- Als u het niet eens bent met onze reactie of geboden oplossing, kunt u binnen vier weken uw klacht met motivatie bij het bestuur van het pensioenfonds indienen.
- Het bestuur onderzoekt uw klacht. Uiterlijk drie maanden na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een reactie van het bestuur.
- Bent u het niet eens met de reactie van het bestuur, dan kunt u schriftelijk een klacht indien bij de Ombudsman Pensioenen.
De uitgebreide geschillen- en klachtenregeling vindt u hieronder.
Bijlage | Grootte |
---|---|
356.28 kB |