Hoe wij uw klacht afhandelen

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen we graag.

  • Bel met ons via 020 426 63 60 van 9.00 - 17.00 uur ma-vr.¬† Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
  • U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar¬† iffpensioenfonds@blueskygroup.nl.
  • Of een brief sturen naar Stichting IFF Pensioenfonds, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.

Geef aan ons door:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Hebt u uw klacht naar ons gestuurd?

  • U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging.
  • Wij bellen u om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
  • U ontvangt vier weken na het indienen een schriftelijke reactie op uw klacht.
  • Als u het niet eens bent met onze reactie of geboden oplossing, kunt u binnen vier weken uw klacht met motivatie bij het bestuur van het pensioenfonds indienen.
  • Het bestuur onderzoekt uw klacht. Uiterlijk drie maanden na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een reactie van het bestuur.
  • Bent u het niet eens met de reactie van het bestuur, dan kunt u schriftelijk een klacht indien bij de Ombudsman Pensioenen.

De uitgebreide geschillen- en klachtenregeling vindt u hieronder.

Bijlage Grootte
356.28 kB