Voor onze dienstverlening kunnen wij uw persoonsgegevens verwerken. Daarnaast maken wij gebruik van cookies op onze website. Raadpleeg voor meer informatie ons privacystatement.

Sluiten

Kunnen wij iets voor u doen?

Tel: 020 426 63 60 
E-mail: iffpensioenfonds@blueskygroup.nl

Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen

Bezoekadres

Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen

Op donderdag 13 en vrijdag 14 mei is de afdeling Pensioenservice in verband met Hemelvaart niet telefonisch bereikbaar. U kunt ons wel e-mailen. U kunt vanaf maandag 17 mei weer telefonisch contact met ons opnemen. Wij beantwoorden dan ook uw e-mails weer.

Wij wensen u een fijn Hemelvaartsweekend!

Veelgestelde vragen

Wilt u het rekeningnummer wijzigen waarop u uw pensioenuitkering ontvangt? Log in met DigiD met SMS-controle en u kunt uw rekeningnummer direct en zonder gedoe aanpassen onder Mijn gegevens in MijnIFFPensioen. U ontvangt dan uw eerstvolgende pensioenuitkering op uw nieuwe rekeningnummer. 

Wijzigingen in uw persoonlijke omstandigheden kunnen van invloed zijn op uw pensioenuitkering. Deze kunt u schriftelijk en ondertekend aan ons doorgeven. Alleen als u binnen Nederland verhuist hoeft u uw adreswijziging niet door te geven. Wij ontvangen deze informatie automatisch van de Basisregistratie Personen (BRP).

Wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven.

Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.

Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens.

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via 020 426 6360  van 8.30 - 17.00 uur ma-vr.

Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen per e-mail. Stuur uw e-mail naar iffpensioenfonds@blueskygroup.nl met:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Geef in uw e-mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat.

Lees hier hoe wij uw klacht verder afhandelen.

Kies uw taal

Welkom op de website van Pensioenfonds IFF

Op het gebruik van deze website is de disclaimer van toepassing.

Bekijk de disclaimer (PDF)



Naar de homepage