Onze bereikbaarheid tijdens de feestdagen
Woensdag 25 december, donderdag 26 december en woensdag 1 januari is de afdeling Pensioenservice gesloten. Hebt u vragen? U kunt tijdens werkdagen gewoon bij ons terecht tussen 09.00 en 17.00. Wij wensen u fijne feestdagen & een gezond en gelukkig 2025.
Tel: 020 426 63 60
Maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur
Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen MijnIFFPensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kunt u niet inloggen in MijnIFFPensioen? Stuur dan een e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar iffpensioenfonds@blueskygroup.nl.
Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnIFFPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.
Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen
Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen
Hebt u een klacht?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen we graag.
- Bel met ons via 020 426 63 60 van 9.00 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
- U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar iffpensioenfonds@blueskygroup.nl.
- Of een brief sturen naar Stichting IFF Pensioenfonds, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.
Geef aan ons door:
- Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
- Uw polisnummer.
- Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnIFFPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.
Lees hier hoe wij uw klacht afhandelenVeelgestelde vragen
U kunt uw vraag aan het bestuur stellen via iffpensioenfonds@blueskygroup.nl.
U maakt de keuze voor hoog/laag of laag/hoog tenminste twee maanden vóór uw pensioendatum. U ontvangt een half jaar voordat u met pensioen gaat, een brief en een aantal formulieren van het pensioenfonds en daarop kunt u aangeven of en op welke manier u uw pensioen wilt variëren.
Wijzigingen in uw persoonlijke omstandigheden kunnen van invloed zijn op uw pensioenuitkering. Deze kunt u schriftelijk en ondertekend aan ons doorgeven. Alleen als u binnen Nederland verhuist hoeft u uw adreswijziging niet door te geven. Wij ontvangen deze informatie automatisch van de Basisregistratie Personen (BRP).
Wijzigingen doorgeven?
Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven.
Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.
Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens.