Tel: 020 426 63 60 van 08.30-17.00 ma-vrij
E-mail: iffpensioenfonds@blueskygroup.nl
Wilt u in uw e-mail uw personeelsnummer en/of polisnummer vermelden?
Wilt u gevoelige informatie aan ons sturen? Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnIFFPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.
Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen
Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen
Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik een vraag aan het bestuur stellen?
U kunt uw vraag aan het bestuur stellen via iffpensioenfonds@blueskygroup.nl.
-
Hoe geef ik de keuze voor eerst een hogere en dan een lagere uitkering door?
U maakt de keuze voor hoog/laag of laag/hoog tenminste twee maanden vóór uw pensioendatum. U ontvangt een half jaar voordat u met pensioen gaat, een brief en een aantal formulieren van het pensioenfonds en daarop kunt u aangeven of en op welke manier u uw pensioen wilt variëren.
-
Hoe kan ik mijn verhuizing naar het buitenland doorgeven?
Wijzigingen in uw persoonlijke omstandigheden kunnen van invloed zijn op uw pensioenuitkering. Deze kunt u schriftelijk en ondertekend aan ons doorgeven. Alleen als u binnen Nederland verhuist hoeft u uw adreswijziging niet door te geven. Wij ontvangen deze informatie automatisch van de Basisregistratie Personen (BRP).
Wijzigingen doorgeven?
Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven.
Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.
Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens.
Hebt u een klacht?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via 020 426 6360 van 8.30 - 17.00 uur ma-vr.
Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen per e-mail. Stuur uw e-mail naar iffpensioenfonds@blueskygroup.nl met:
- Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
- Uw polisnummer.
- Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
Geef in uw e-mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat.
Lees hier hoe wij uw klacht verder afhandelen.