Kunnen wij iets voor u doen?

Tel: 020 426 63 60 
E-mail: iffpensioenfonds@blueskygroup.nl

Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen

Bezoekadres

Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen

Veelgestelde vragen

  • Wilt u het rekeningnummer wijzigen waarop u uw pensioenuitkering ontvangt? Log in met DigiD met SMS-controle en u kunt uw rekeningnummer direct en zonder gedoe aanpassen onder Mijn gegevens in MijnIFFPensioen. U ontvangt dan uw eerstvolgende pensioenuitkering op uw nieuwe rekeningnummer. 

  • Regel uw waardeoverdracht volledig online via www.mijnwaardeoverdracht.nl of vraag het aan bij de pensioenuitvoerder waar u het pensioen naar wilt overdragen.

  • De formulieren staan op de pagina documenten.

  • Wijzigingen in uw persoonlijke omstandigheden kunnen van invloed zijn op uw pensioenuitkering. Deze kunt u schriftelijk en ondertekend aan ons doorgeven. Alleen als u binnen Nederland verhuist hoeft u uw adreswijziging niet door te geven. Wij ontvangen deze informatie automatisch van de Basisregistratie Personen (BRP).

Wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven.

Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.

Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens.

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via 020 426 6360  van 8.30 - 17.00 uur ma-vr.

Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen per e-mail. Stuur uw e-mail naar iffpensioenfonds@blueskygroup.nl met:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Geef in uw e-mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat.

Lees hier hoe wij uw klacht verder afhandelen.