Kunnen wij iets voor u doen?

Onze bereikbaarheid tijdens de feestdagen

Woensdag 25 december, donderdag 26 december en woensdag 1 januari is de afdeling Pensioenservice gesloten. Hebt u vragen? U kunt tijdens werkdagen gewoon bij ons terecht tussen 09.00 en 17.00 uur. Op dinsdag 24 december en dinsdag 31 december zijn wij bereikbaar tot 16.00 uur in plaats van tot 17.00 uur.

Wij wensen u fijne feestdagen & een gezond en gelukkig 2025!

Tel: 020 426 63 60 
Maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur

Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen MijnIFFPensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kunt u niet inloggen in MijnIFFPensioen? Stuur dan een e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar iffpensioenfonds@blueskygroup.nl

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnIFFPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen

Bezoekadres

Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen

helpdesk

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen we graag.

  • Bel met ons via 020 426 63 60 van 9.00 - 17.00 uur ma-vr.  Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
  • U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar  iffpensioenfonds@blueskygroup.nl.
  • Of een brief sturen naar Stichting IFF Pensioenfonds, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.

Geef aan ons door:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnIFFPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Lees hier hoe wij uw klacht afhandelen

Veelgestelde vragen

U maakt de keuze voor hoog/laag of laag/hoog tenminste twee maanden vóór uw pensioendatum. U ontvangt een half jaar voordat u met pensioen gaat, een brief en een aantal formulieren van het pensioenfonds en daarop kunt u aangeven of en op welke manier u uw pensioen wilt variëren.

Wijzigingen in uw persoonlijke omstandigheden kunnen van invloed zijn op uw pensioenuitkering. Deze kunt u schriftelijk en ondertekend aan ons doorgeven. Alleen als u binnen Nederland verhuist hoeft u uw adreswijziging niet door te geven. Wij ontvangen deze informatie automatisch van de Basisregistratie Personen (BRP).

Wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven.

Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.

Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens.