Inloggen via DigiD niet mogelijk
Vanwege een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om in te loggen via DigiD.
Onze excuses voor het ongemak. Bij vragen neem dan contact op met onze klantenservice.
Inloggen met DigiD
- Met de DigiD-App (hier te downloaden)
- Met DigiD uw gebruikersnaam en wachtwoord met sms-controle. Zorg dat u de juiste instellingen van DigiD activeert. Lees hoe u dit kunt doen.
Inloggen met eIDAS
Woont u in het buitenland? Dan kunt u met eIDAS ook andere Europese inlogmiddelen gebruiken om in te loggen. Dit kan bijvoorbeeld met het inlogmiddel van Belgiƫ, Luxemburg, Duitsland, Italiƫ en Spanje.
MijnIFFPensioen-account
Vanwege de technische problemen met DigiD is het nu tijdelijk mogelijk om in te loggen met een MijnIFFPensioen-account. Deze manier van inloggen is met een extra stap beveiligd. Dit betekent dat u na het inloggen gevraagd wordt via een verificatieapp op je telefoon uw inloggegevens te bevestigen.
Wilt u hiervan gebruik maken, stuur dan een verzoek per e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar iffpensioenfonds@blueskygroup.nl